Kom godt i gang!
  • Forside
  • Køb dit medlemskab!
  • 1:1
  • Events
  • Blog
  • KONTAKT
    • Nyhedsbrev
  • Forside
  • Køb dit medlemskab!
  • 1:1
  • Events
  • Blog
  • KONTAKT
    • Nyhedsbrev

BONUSSER

På denne side kan du finde forskellige bonusser og hvis, der bliver stillet et spørgsmål, som jeg mener alle skal have gavn af er, så det her jeg ligger 'svaret' ind.

Enjoy!

LYDFIL: Tekniske blokeringer

Jeg har lavet en bonus lydfil til dig om at give slip på alle dine holdninger om hvad det kræver at skabe ting på nettet, og hvis du ingen bekymringer har om det - hvordan kan det blive bedre end det?

Du kan downloade lydfilen her!

LYDFIL: Telekald

Her får du adgang til det telekald jeg afholdt d. 17. juli 2014 om at skabe mere i og med sin forretning:

Download telekaldet her!

VIDEO: Lær at lave en Julekalender eller andet bag låger/billeder

Her viser jeg dig hvordan du kan lave en Julekalender eller indhold du gerne vil have bag låger/billeder - Det kunne være "30 dage til større trivsel" eller "vælg dagens inspirationskort" eller andet.

Du laver det i www.ShortStack.com og det er gratis, sålænge du ikke skal indsamle emails og informationer fra folk.

Se guiden her:

Hvis du kun vil have folk til at se noget bestemt indhold fra en bestemt dato - Det kunne være det først skulle være tilgængeligt d. 1. december, så se med på denne video her:


Gratis Glæder

Jeg er for nylig blevet introduceret for flere gratis tjenester og jeg har vist ikke delt alle dem jeg selv pt bruger til at optimere flowet i min virksomhed, så her kommer en lille liste (udover dem jeg har lavet guides til):

SumoMe
Er en service der tillader dig at lave pop-ups på din hjemmeside med tilmelding til din email liste, info om hvor meget af din side folk kigger på m.m. - De laver "Tools to grow your website traffic"

Dem jeg bruger er Scroll box, som er en boks med tekst og tilmelding til dine nyhedsbreve du kan sætte til at poppe op, når folk har kigget på x% af din hjemmeside. Der er ikke de store design muligheder i gratis versionen, men synes det fungere helt fint (bedre end dem mailchimp kan lave efter min mening).

Se eksempel her:
Billede

Content Analysis
, som viser hvor langt ned dine læsere scroller på din side (mest brugbar hvis du har en længere side).

I toppen ses hvor længe jeg har målt besøgendes adfærd og at de gennemsnitslig læser 40% af mit indhold. Når man scroller ned af kan du ude til højre se hvor læserne falder fra.

Se eksempel her:
Billede

Heat map, som er en funktion, der viser dig hvor på din hjemmeside fol klikker, så du kan se hvad der fanger deres øjne og evt ændre det så de bliver guidet derhen hvor du gerne vil have dem.

Her ses f.eks. at de mange klikker på "Om Lea", "Udtalelser" og "Kontakt", så er det jo smart at gøre dem til nogle sider jeg er glad for og fører folk videre til mine kurser eller behandlinger.

Se eksempel her:
Billede
Billede

PushCrew
Dette er en service, hvor du kan sende notifikationer til dine kunder uanset hvilken hjemmeside de er på. Jeg har valgt at installere den på min blog, så når folk går ind på min blog kommer der en lille boks op, der spørger om de gerne vil have en notifikation/besked næste gang jeg laver et blog indlæg. Det er altså en anden liste end dem, der er på dine nyhedsbreve eller Facebookside m.m.

Næste gang du så laver et blog indlæg går du ind i PushCrew og udsender en meddelelse til dem, der er tilmeldt, som vil poppe op direkte på deres computer uanset hvilke sider de besøger. Meget smart!


Billede
Sniply
Her kan du lave links til andre sider, f.eks. med forskning indenfor det område du beskæftiger dig med, eller andre spændende ting.

Når du har lavet et nyt link igennem Sniply, så kan du f.eks. dele det på Facebook, hvor det vil se helt almindeligt ud (se her til højre) og når folk går ind på linket kan det f.eks. se ud som herunder.

Læg mærke til min lille reklame nederst, hvor der står "Kunne du også tænke dig at lære værktøjer til at behandle børn med ADHD?" og så en knap med "JA da - fortæl mere!" som fører dem ind til min side med kurser i forskellige behandlingsformer.

Billede
Det er ret smart. Jeg vil dog lige nævne at jeg personligt ikke ville bruge den 'imod' folk i samme branche som jeg, men primært ift nyhedsannoncer m.m., men det vælger du jo helt selv - vær i spørgsmålet :D

Spørgeskema til potentielle kunder

Hvis du har en god idé til et nyt produkt og gerne vil have lidt input eller gerne vil sikre dig, at der er købere til produktet inden du begynder at lave det, så kan det være en rigtig god idé med et spørgeskema!

Et spørgeskema, der er super godt til at teste dette og samtidig få uvurderlig info til hvordan du skal markedsføre produktet/services kunne se således ud:

Hejsa! Jeg har en fået en idé til et forløb/kursus/workshop om X, fordi jeg har på fornemmelsen at der er mange der gerne vil lære om X.

Hvis du er interesseret i sådan et forløb/kursus/workshop, kan du hjælpe mig ved at bruge 5 minutter på at svare på 6 korte spørgsmål.
  1. Hvad er dit navn?
  2. Hvad er din situation i forhold til X problem?
  3. Hvad har du prøvet før som ikke har virket?
  4. Hvad forhindrer dig i at overkomme X problem?
  5. Hvad ønsker du at opnå ved at deltage på X forløb?
  6. Regner du med at deltage på x forløb?

Vi starter med navnet, for der kan alle være med og det er let og hurtigt at svare på.

Vi høre til hvor de er henne nu ift det vi gerne vil undersøge, det kan være vægtproblemer, eller stress eller hvad du nu fokuserer på.

Så spørger vi til hvad de har prøvet, som ikke har virket, for at vide hvad de nok ikke søger, og hvad vi evt kan bruge til at sige: Har du prøvet dette, men har det ikke virket, så kan dette (dit produkt) virke! (hvis det er sandt)

Vi spørger til, hvad der forhindrer dem i at overkomme det, så vi også ved hvor vi skal sætte ekstra ind.

Så spørger vi direkte til det forløb/produkt du har tænkt dig at tilbyde, og spørger: hvis du valgte at deltage på forløbet, hvad ville du så gerne have ud af det? Igen super god viden og brugbart ift dine salgstekster.

Tilsidst spørger vi: regner du med at deltage? Og her får vi en klar indikation på hvor salgbart det er. Det kan godt være det ikke er alle, der svarer JA, der faktisk vælger det, MEN de fleste af dem vil vælge det. De har nemlig allerede købt det inde i deres hoved. Og de har været med til at udvikle konceptet og investeret tid i at svare på dit spørgeskema.

Du kan bruge Googles Spørgeskema, det er gratis!

Jeg har fornylig lavet det for min mor, Helle Philip, i forbindelse med hendes Rekreationsophold på Præstøgaard og her så det således ud:
Det er altid en god idé at spørge dem, der har svaret Nej eller Måske til at de vil købe det om, hvorfor de svarer sådan. Det giver nemlig dig super info om hvad du evt kan ændre.

Der vil altid være nogen, der skriver at det er for dyrt, så tag de kommentarer med lethed, MEN hvis det er det eneste der bliver skrevet, eller det er langt de fleste der skriver det, så er der måske noget om at din pris og dit publikum ikke matcher. Så stil nogle spørgsmål og få mere bevidsthed.

I ovenstående tilfælde valgte vi faktisk at justere informationen om forløbet. Som udgangspunkt hed det 14 dage til xkr, men da de fleste skrev det var for længe og eller dyrt, ændrede vi det i midten af undersøgelsen til 4, 8, eller 14 dage, for at se om det var mere spiseligt.

I ovenstående spørgeskema valgte vi også først at indsætte info om opholdet ned lige før vi spurgte om de ville deltage, så gør ALTID det, der virker for dig. Det du ved vil virke bedst.

Og så er det bare at sende det ud til dine nyhedsbrevs modtagere eller ligge det på Facebook, eller hvor dine potentielle kunder nu befinder sig.

WEBINAR: Få mere ud af livet

Her kan du høre webinaret jeg lavede i april 2016. Det handler ikke direkte om at skabe din virksomhed, men om at skabe dit liv og det er jo trods alt også 'vigtigt' ;-) Så det har jeg valgt at give dig her også:

VIDEO: Køb af domæne

Hvis du ikke allerede har et domæne, så vil jeg anbefale at købe det igennem www.UnoEuro.com

Et domæne er 'navnet' på din hjemmeside, såsom: www.LeaPhilip.dk eller www.kom-godt-i-gang.dk

Du kan tjekke derinde om det navn du gerne vil have er ledigt og det koster ca. 111kr. at få det oprettet og herefter betaler du x kr om året.

Desværre har jeg efterfølgende opdaget at Weebly har ændret deres indstillinger, så det nu kræver at du opgradere din konto til en betalt konto for at få tilknyttet dit eget domæne. Dermed kan det være det bedre kan betale sig at købe dit domæne igennem Weebly. Weebly tilbyder også tit at du får x kr. til Adwords reklamer når du køber noget igennem dem. Dette gælder dog kun, når du ikke allerede har en AdWords konto.

VIDEO: Facebook timer

Jeg blev lige spurgt hvordan man timer sine opslag når man har en Facebook side. Altså hvordan får du Facebook til at slå dit indhold op på andre tidspunkter end nu - se med og lær det med det samme:

VIDEO: Clearing loops på iPhone

Hvis du gerne vil ligge nogle af de clearinger og lydfiler du har modtaget fra mig eller andre ned på din mobil og have dem til at køre i et loop (gentagelse), så kan du se en lille video om hvordan du gør, ved brug af iPhone App'en Pocket WavePad, her:

VIDEO: Facebookside guidet tour

Her er en guidet tour på min Facebookside, som viser dig hvad og hvordan du kan gøre forskellige ting derinde.

VIDEO: Facebook side vs. Facebook gruppe

For lidt tid siden snakkede jeg med en om hvad forskellen er på en Facebook Gruppe og en Facebook side og jeg har lånt Lones Gruppe til at fortælle om nogle af forskellene, se med her:

ET SYSTEM,
DER VIRKER

INDHOLD

TEMA 1

TEMA 2

TEMA 3

TEMA 4

TEMA 5

TEMA 6

TEMA 7

TEMA 8

FORUM

Styret af Opret din egen unikke hjemmeside med skabelonerm du kan skræddersy.